Monday, May 27, 2013

Set Skin Care harga Bajet

Salam Semua..

Anon : Salam akak, saya berminat dengan set skin care yang akak cerita dalam blog akak tu. Untuk pengetahuaan akak, saya ada masalah kulit berminyak dan berjerawat. Masalah kulit saya ni start dari zaman sekolah menengah lagi, sampai lah saya dah masuk Universiti sekarang. Jadi, parut jerawat yang lama pun banyak. Saya baca testimonial orang yang dah guna set skin care ni, rasa tak sabar nak cuba jugak. Saya dah banyak kali tukar2 produk kulit, ubat2 dari klinik pun saya dah cuba. Tapi masih belum ada yang sesuai dengan saya. Kalau ada yang macam ok sket, harga pulak tinggi. 

Anon : Dari apa yang saya baca kat dalam blog akak ni, produk ni dari luar negara kan, pastu semulajadi pulak tu, mesti harga pun mahal. Memandangkan saya ni masih student, duit tak banyak, ada harga special tak tuk saya?Hehe.. Harap akak boleh tolong saya.  Saya dah tak tahan dengan masalah kulit muka saya ni, dah tak confident nak berhadapan dengan orang. Terima kasih akak.



Liza : Salam dik. Terima kasih sebab berminat dengan set skin care dari Shaklee ni. Akak memang faham sangat dengan perasaan adik sekarang sebab akak pun pernah rasa apa yang adik rasa. Semua orang tak sama. Ada yang kena amik suplement, kena amalkan penjagaan muka yang rapi, baru dapat kulit yang cantik. Ada pulak yang bernasib baik, cuci muka seminggu sekali pun, jerawat tak sudi nak jengah. Lain orang, lain cara nya kan. Sebab tu kita kena mencuba dan berusaha untuk mendapat apa yang kita ingini.

Liza : Dalam kes adik ni, Shaklee memang ada set skin care yang sesuai untuk kulit yang bermasalah (berjerawat/berminyak/allergik). Sesuai dengan motto Shaklee, SELAMAT, SEMULA JADI, BERKESAN, sangat digalakkan untuk adik mencuba set skin care ni. Ramai yang dah berpuas hati dengan perubahan yang mereka alami selepas mencuba set ni. Walaupun produk ni dari luar negara, tapi memang dah di sahkan HALAL dan harga pun sangat berpatutan, sesuai dengan kemampuan masing2. Jadi, akak rasa memang tak de masalah untuk adik nak cuba set skin care ni, akak gerenti masih dalam bajet adik. Akak akan bagi harga spesel untuk adik ye.. PM akak dengan subject : "Set Skin Care harga Bajet", nanti akak akan bagi harga istimewa dan konsultasi percuma untuk adik.




Ha, untuk pembaca yang lain, yang ada masalah yang sama dengan cik Anon kita ni, jangan segan2, jangan tunggu2 untuk PM Liza sekarang dengan subject : "Set Skin Care harga Bajet". Liza akan berikan harga dan konsultasi yang terbaik untuk anda semua.




Pertanyaan atau tempahan:
Email : sakura_biru87@yahoo.com
Mobile : 019-364 4787/017-921 1848
Cod (KL/Selangor)boleh, pos pon boleh  ;)
** Free Postage








** untuk pembelian RM100 dan ke atas

1 comment: